از 10صبح تا 10شب
ساعت کاری سفارش
ترفندهایی برای برنده شده در کالاف دیوتی موبایل

ترفندهایی برای برنده شدن در کالاف دیوتی موبایل

0 0 رای ها
امتیاز

رازها و ترفندهایی برای برنده شدن در کالاف دیوتی موبایل: چطور بازی کنیم و پیروز شویم؟

کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile چه در حالت چند نفره و چه در حالت بتل‌رویال، شامل کارها، اقدامات و فعالیت‌های بسیاری است.

اما اگر در این بازی تازه‌وارد باشید، چیزهایی زیادی هست که باید یاد بگیرید تا بتوانید به پیروزی و موفقیت دست پیدا کنید. ما هم قصد داریم که در این مقاله به ترفندهایی برای برنده شدن در کالاف دیوتی موبایل بپردازیم که به شما کمک می‌کنند تا بیشترین دستاورد را در کالاف دیوتی موبایل داشته باشید.

راه‌اندازی کالاف دیوتی موبایل و تلفن همراهتان

نیازمندی‌های سیستم کالاف دیوتی موبایل برای آیفون: در آیفون 6s به بالا کار می‌کند و همچنین iPad AIR 2 به بعد.

نیازمندی‌های سیستم کالاف دیوتی موبایل برای اندروید: نیاز به اندروید 4.3 یا بالاتر  دارد و موبایل‌تان باید حداقل رم دو گیگی داشته باشد.

حافظه‌ی دستگاهتان را آماده کنید: شما برای اینستال کردن کالاف دیوتی موبایل به تقریباً ۱.۶ گیگ فضا احتیاج دارید. پس ممکن است نیاز داشته باشید که چیزهایی را پاک کنید. اگر محدودیت داشته باشید، دستگاهتان به خوبی کار نمی‌کند.

فعالیت‌های بک گراند و آلرت‌ها را غیرفعال کنید: اگر روی گوشی‌تان حالت گیمینگ را دارید، حالا وقت این است که از آن استفاده کنید تا نوتیفیکیشن‌هایی را که نمی‌خواهید کاهش دهید و بقیه‌ی پروسه‌هایی را که ممکن است عملکرد موبایل‌تان را کاهش دهد، از کار بی‌اندازید.

برای این‌که کالاف دیوتی موبایل به بهترین شکل ممکن اجرا شود، باید تلفن همراهتان به بهترین شکل ممکن کار کند.

استفاده از لاگین اکانت فیس‌بوک و کالاف دیوتی: متأسفانه هیچ لاگین همراه با یوزرنیم و پسووردی وجود ندارد و شما باید از فیس‌بوک، اکانت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید یا به عنوان مهمان بازی کنید. اگر از لاگین فیس‌بوک استفاده کنید، در صورتی که یک موبایل جدید بگیرید یا بخواهید روی تبلت بازی کنید، موفق خواهید شد که پروفایل‌تان را به یک دستگاه دیگر منتقل کنید.

رازها و ترفندهایی برای برنده شدن در کالاف

نکته: گاهی اوقات مشوق‌هایی برای استفاده از مدل‌های مختلف لاگین وجود دارند. ممکن است بتوانید یک کاراکتر متفاوت برای متصل شدن به اکانت کالاف دیوتی خودتان داشته باشید که ارزشش را دارد.

هدفون‌های‌تان را کانکت کنید: موسیقی متن کالاف دیوتی موبایل عالی است و به شما کمک می‌کند که آگاه باشید دور و برتان چه خبر است. در این شرایط می‌توانید جای پاها را بشناسید، صدای یک تک‌تیرانداز را بشنوید و…

بازی کردن با هدفون یا استفاده از اسپیکرهایی با صدای بلند، شرایط فوق‌العاده‌ای برای این بازی و از ترفندهایی برای برنده شدن در کالاف دیوتی موبایل است.

شما به اینترنت کانکشن نیاز دارید: بله این بازی چندنفره زنده است و حالت آفلاینی ندارد. شما نیاز دارید که برای بازی کردن به اینترنت وصل شوید. مراقب مصرف اینترنت دیتا باشید یا به وایفا وصل شوید. البته که این بازی واقعاً دیتا زیادی را مصرف نمی‌کند.

نکته: اگر تصویر بازی مدام فیریز می‌شود، احتمالاً دلیلش این است که کانکشن اینترنت شما ایراد دارد. می‌توانید وایفای را روشن و خاموش کنید یا موبایل‌تان را بررسی کنید تا مشکل برطرف شود.

نور را زیاد کنید: چیزی که می‌بینید همان چیزی است که به آن شلیک می‌کنید. هرچقدر فضای بازی روشن‌تر باشد بهتر است پس auto-brightness را خاموش کنید، نور را زیاد کنید و ممطمئن باشید که night mode یا blue light filter روشن نباشد. چون تصاویر کج‌وکوله می‌شوند. اگر روی موبایل‌تان گیم مود دارید، از آن استفاده کنید تا از نور اتومات راحت شوید.

کنترولر Xbox  یا PSتان را کانکت کنید: شما می‌توانید یک کنترولر کنسول را کانکت کنید تا روی موبایل‌تان بازی کنید. در چنین شرایطی موقع بازی به آدم‌هایی وصل می‌شوید که آن‌ها هم از کنترولر استفاده می‌کنند. ابتدا کنترولر را از طریق بلوتوث به دستگاهتان وصل کنید بعد به قسمت ستینگ و کنترولر بروید تا وقتی کنترولر کانکت می‌شود، ببینید و چیزها را شخصی‌سازی کنید.

بهترین ستینگ‌ها و کنترل‌های کالاف دیوتی موبایل

ستینگ‌ها و آپشن‌های فراوانی برای کالاف دیوتی موبایل وجود دارند و این خیلی بستگی دارد به این که شما دلتان می‌خواهد چطور بازی کنید و از چه موبایل یا تبلتی استفاده می‌کنید. ارزشش را دارد که زمان بگذارید و همه‌ی آپشن‌ها را تست کنید.

حالت پیشرفته را انتخاب کنید: دو روش برای کنترول وجود دارند: ساده یا پیشرفته. در ابتدای بازی این دو حالت به شما ارائه می‌شوند. در حالت ساده وقتی که شما به سمت کسی نشانه می‌روید به‌صورت اتوماتیک شلیک انجام می‌شود اما در حالت پیشرفته، کنترل کامل به شما داده می‌شود

کنترل‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید: از قسمت lobby، روی ستینگ بزنید تا همه‌ی ستینگ‌ها را برای بازی باز کنید. در کنترل‌ها، شما همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، آپشن ساده و پیشرفته را دارید اما در پیشرفته دکمه‌ی شخصی‌سازی (customize) هم دارید. روی آن بزنید تا بتوانید المنت‌های کنترل را به سمت لوکیشنی جدید بکشید. حواستان باشد که حالت چند نفره و بتل رویال بازی دارای نوارابزارهای متفاوتی هستند. پس هر دو را شخصی‌سازی کنید.

دکمه‌ی شلیک در حالت درازکش (prone) را روشن کنید: این یک گزینه‌ی جدید است که به تازگی اضافه شده است . حالا می‌توانید به جای این‌که مدت زیادی روی دکمه‌ی crouch فشار دهید، مستقیماً سراغ prone بروید. به‌صورت دیفالت این دکمه آف است اما اگر روشنش کنید، می‌توانید فوراً روی زمین دراز بکشید و شروع کنید به جنگیدن. برای این کار چنین مسیری را دنبال کنید: settings > basic controls > hide prone button

کیفیت گرافیکی را تغییر دهید: دستگاه شما احتمالاً به صورت اتوماتیک ستینگ موبایل‌تان را در اولین استارت تشخیص می‌دهد، اما اگر می‌خواهید تغییرش دهید به ستینگ بروید و روی Audio و Graphics بزنید. در این‌جا می‌توانید کیفیت و frame rate و آپشن‌های دیگر را انتخاب کنید. همه چیز را امتحان کنید تا بهترین و روان‌ترین حالت را برای بازی پیدا کنید چون اگر ستینگ را خیلی high انتخاب کنید، ممکن است موقعی که تصویر شکننده می‌شود دچار مشکل شوید.

رازها و ترفندهایی برای برنده شدن در کالاف

این‌جا می‌توانید Ultra mode – 120Hz – را ببینید اما در جریان باشید که ممکن است کیفیت گرافیکتان را کاهش دهد تا بتوانید با سریع‌ترین فریم ریت بازی کنید.

حساسیت را تنظیم کنید: دستگاه‌های مختلف واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند. در زمینه‌ی حساسیت شما می‌توانید ستینگ را برای چگونگی حرکت‌ها و حرکت‌های حساس دوربین اسلحه تغییر دهید. این ستینگ همچنین می‌تواند جداگانه برای حالت چندنفره‌ی بازی و بتل‌وریال تغییر کند. ممکن است بخواهید در زوم‌های بالا و پایین هم حساسیت را بالا و پایین کنید.

با Practice vs Al، تنظیمات را تست کنید: وارد حالت چندنفره شوید و روی دکمه‌ی selection که بالای start است بزنید تا نوع بازی را انتخاب کنید. اینجا می‌توانید practice و practice vs Al را ببینید. این یک راه عالی برای تست کردن اسلحه‌ها، تنظیمات و کنترل‌هاست تا ببینید که چطور هستند و بهتر است در چه حالتی قرار بگیرند. درضمن این‌جا قسمتی است که می‌توانید تنظیمات پرواز را هم تغییر دهید.

به بازی دوستانتان نگاه کنید: شما می‌توانید به لیست دوستانتان بروید، روی دکمه‌ی eye button بزنید و ببینید که دوستانتان چه می‌کنند و چطور بازی می‌کنند. در این حالت می‌توانید ببینید که آن‌ها به‌صورت زنده چطور بازی می‌کنند.

حالت‌های بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل دارای دو بخش است؛ حالت چندنفره و حالت بتل رویال. اگرچه کنترل‌ها شباهت خیلی زیادی به همدیگر دارند و ویژگی‌های بصری در کل شبیه به هم هستند، حالت‌هایی از بازی وجود دارند که کاملاً متفاوت هستند. مثلاً حالت زامبی بازی حالتی است که از بازی خارج شده، دوباره برگشته و برای زمان محدودی وجود دارد.

حالت چند نفره‌ی بازی

حالت‌ها و نقشه‌های مختلفی برای بازی چندنفره وجود دارند. حالت‌های اصلی شامل Frontline، Team Deathmatch، Domination، Search & Destroy، Gunfight، Kill Confirmed، Hardpoint است.

در ادامه ویژگی‌هایی هم برای حالت‌های خاص وجود دارند؛ حالت‌هایی مثل Standoff، Halloween، Sniper Only، Gun Game  و Prop Hunt. مشوق‌هایی برای همه‌ی حالت‌ها وجود دارند. پس حواستان به بتل‌پس باشد تا ببینید که کجا می‌توانید جایزه بگیرید. حالت‌های ویژه می‌آیند و می‌روند و گاهی اوقات با یک نقشه‌ی جدید همراه هستند. بهترین و محبوت‌ترین نوع، 10 vs 10 است.

بعضی نقشه‌ها می‌آیند و می‌روند. بعضی برای حالت‌های خاصی طراحی شده‌اند و به همین دلیل شما همیشه به همه‌ی نقشه‌ها دسترسی نخواهید داشت.

حالت‌ بتل رویال

در بتل رویال دو نقشه وجود دارند به نام‌های Isolated  و Blackout و شما می‌توانید با زاویه دید اول شخص یا سوم شخص بازی کنید، یک نفره بازی کنید و یا در تیم. همچنین نقشه‌ای به نام Alcatraz وجود دارد که کوچک‌تر است اما در بازی می‌آید و می‌رود. Blackout شامل لوکیشن‌هایی است با نقشه‌های چندنفره.

در بتل رویال شما درواقع بدون هیچ چیزی فرود می‌آیید و برای این‌که بتوانید آخرین فرد یا تیمی باشید که باقی می‌ماند، باید سلاح جمع کنید. فضای بازی به تدریج کوچک می‌شود و به بازیکنان فشار وارد می‌شود تا در فضاهای تنگ‌تری قرار بگیرند. این حالت کلاسیک بتل‌رویال است.

کالاف دیوتی موبایل

بازی گاهی اوقات دارای حالت‌هایی است که به آن اضافه شده‌اند. مثلاً Sniper Challenge که فقط جای سلاح‌های تک‌تیرانداز و میدان‌های جنگ است و داری تیم‌های ۲۰نفره‌ی مقابل همدیگر. اما این حالت هم می‌آید و می‌رود.

تسلط پیدا کردن بر بتل پس و سیستم جوایز

با این‌که کالاف دیوتی بازی کردن به‌خودی‌خود سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است، در میان ترفندهایی برای برنده شدن در کالاف دیوتی موبایل ، یک سیستم جوایز خیلی گسترده هم وجود دارد که به شکل‌ ایونت‌ها و بتل‌پس ارائه می‌شود. برای به دست آوردن این جوایز هم روش‌های مجانی وجود دارد و هم حالتی که بابتش پول پرداخت می‌کنید. البته وقتی پول پرداخت کنید، می‌توانید به کاراکترهای بیشتر، پوسته‌ها و CP (پول درون بازی) دسترسی پیدا کنید، اما جوایز مجانی هم ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

سرعت پیشرفت بتل‌پس را بالا ببرید: شما ذاتاً با بازی کردن و به دست آوردن بتل پس XP، در بتل پس پیشروی می‌کنید. با این حال وقتی در ایونت‌ها شرکت کنید، سرعتتان بالا می‌رود و باعث می‌شود که با سرعت بیشتری به ردیف‌های (tiers) بالاتری برسید و به جوایز خیلی بهتری دسترسی پیدا می‌کنید.

حواستان به ایونت‌ها باشید: سیستم ایونت‌ها تنوعی را به بازی اضافه می‌کند. در حالی که می‌توانید فقط و همیشه TDM بازی کنید، ایونت‌ها تنوع ایجاد می‌کنند،  تعداد جوایز را افزایش می‌دهند و باعث پیشرفت بتل‌پس می‌شوند. ایونت‌ها شامل کردیت، سلاح XP، اسلحه‌های جدید، کاراکترها و پوسته‌ها هستند.

از Gunsmith برای تقویت سلاح‌های‌تان استفاده کنید

Gunsmith به شما این فرصت را می‌دهد تا با تعداد زیادی از ضمیمه‌ها و پوسته‌ها سلاح‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید. باید آپشن‌های بسیاری را آنلاک کنید و این اتفاق وقتی می‌افتد که با آن سلاح‌ها بازی کنید یا از کارت‌های سلاح XP استفاده کنید تا سطح سلاح را ارتقا دهید.

Gunsmith را می‌توانید در قسمت Loadout پیدا کنید و برای کامل کردن چند ایونت، شما نیاز دارید که از Gunsmith استفاده کنید تا مطمئن شوید که تعداد مناسبی از ضمیمه‌ها را برای سلاح‌های مناسبی دارید. فقط روی دکمه‌ی Gunsmith بزنید و وارد فضا شوید.

XP را به دوستان بفرستید: با وجود دوستان در کالاف دیوتی موبایل، می‌توانید کارت‌های اسلحه‌ی XP بیشتری داشته باشید. شما می‌توانید XP را به دوستان داخل بازی بفرستید و در مقابلش سلاح XP بگیرید. این کاری است که به طور روزمره می‌توانید در بازی انجام دهید که باعث می‌شود کارت‌های بیشتری داشته باشید و در Gunsmith فعال‌تر باشید.

حواستان به آمار سلاح‌ها باشد: تغییراتی که شما ایجاد می‌کنید فقط برای سرگرمی نیستند و ویژگی‌های سلاح‌ها را تغییر می‌دهند. این می‌تواند مربوط به دقت، قدرت آسیب یا تحرک باشد. ارزش‌ها می‌توانند بالاتر بروند (رنگ سبز) یا پایین بیایند (رنگ قرمز) تا به شما نشان دهند که چه تغییراتی را باید در سلاح ایجاد کنید. این به شما این فرصت را می‌دهد تا تغییراتی را در اسلحه ایجاد کنید که برای استایل بازی‌تان مناسب است.

به عنوان مثال اگر بخواهید با سرعت بیشتری بازی کنید، حرکت و جنبش را تقویت می‌کنید و در صورتی که در برد بالا می‌جنگید، می‌توانید قدرت آسیب و برد را افزایش بدهید.

بازی کالاف دیوتی موبایل

ترفندها ی حالت چند نفره‌ی بازی

در بازی‌های چند نفره تعداد زیادی سلاح وجود دارند و شما می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید، ارتقا دهید، پوسته‌هایی را به آن‌ها اضافه کنید و …

سلاح‌های‌تان را ارتقا دهید: جایزه‌ها می‌توانند به شما کارت‌های سلاح برای ارتقا بدهند و این می‌تواند هر چیزی باشد؛ از اضافه کردن دوربین اسلحه گرفته تا افزایش دادن طول لوله‌ی تفنگ. چارت ویژگی‌های سلاح تأثیر تغییراتی را که انجام داده‌اید نشان می‌دهد و این می‌تواند یک تغییر بزرگ در چگونگی عملکرد سلاح در بازی ایجاد کند. دقیقاً همه‌ی آن چیزی که به Gunsmith مربوط است.

شما نمی‌توانید واقعاً در حالت چندنفره قایم شوید: در حالت چند نفره می‌توانید دور از دید بقیه باشید یا گوشه‌ای را از یک ساختمان پیدا کنید و قایم شوید اما در این حالت روی لباس‌ها رنگ قرمز براقی وجود دارد پس استتار ممکن نیست و معنی نمی‌دهد چون وقتی هم که قایم شوید، با UAV روی نقشه قابل‌تشخیص هستید.

قرمز نپوشید: تعدادی لباس و اسکین قرمز رنگ وجود دارند و این می‌تواند تیم شما را گیج کند. اگر کسی رنگ قرمز را ببیند، ممکن است شما را دشمن به حساب بیاورد. پس از رنگ‌های قرمز اجتناب کنید تا هم‌تیمی‌های‌تان گمراه نشوند و به خوبی روی جنگ‌ها تمرکز کنند.

به حرکت ادامه دهید: از آن‌جایی که نمی‌توانید قایم شوید، یک جا ماندن برای‌تان خطرناک است. پس در حرکت باشید تا دشمن نتواند شما را هدف قرار دهد. همچنان که حواستان به دشمنان و حضورشان هست، در حرکت باشید و فقط جایی که لازم است خودتان را کاور کنید.

با نشستن روی پنجه‌های پاها و کمین کردن آشنا باشید: این پوزیشن بسیار مناسب است و این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا در عین این‌که کمتر دیده می‌شوید، بتوانید حرکت کنید. حتی یک Perk هم برای این پوزیشن وجود دارد که باعث می‌شود در این پوزیشن سریع‌تر هم باشید.

از sprint  (دویدن با سرعت بسیار بالا) استفاده کنید: sprint به معنای دویدن با سرعت خیلی خیلی زیاد است. شما می‌توانید کنترولر forward را بالا بکشید یا برای این کار روی دکمه‌ی sprint بزنید. یک آپشن هم در منیو وجود دارد به اسم always sprint اما از آن با دقت و توجه استفاده کنید.

چون گاهی اوقات به این معنی است که شما نمی‌توانید آن‌طور که می‌خواهید متوقف شوید و ممکن است به اشتباه با دشمن برخورد کنید اما موقع استفاده کردن از شات‌گان، بهترین آپشن است. چون می‌توانید با سرعت بدوید و شلیک کنید. همچنین یک Perk وجود دارد که سرعت را افزایش می‌دهد و خوب است که از آن استفاده کنید.

ترفندهای بتل رویال

بتل رویال شبیه به یک بازی کاملاً متفاوت در کالاف دیوتی موبایل است. شما نمی‌توانید با loadoutای که ترجیح می‌دهید بازی کنید. نمی‌توانید هر موقع که می‌خواهید دوباره زنده شوید و به بازی برگردید و فضای خیلی بیشتری برای بازی دارید و بازی حالا خیلی حالت تکنیکی بیشتری نسبت به بازی چندنفره دارد.

به حالت FPV بروید: اگر خیلی اهل بازی چندنفره هستید و به اول‌شخص عادت کرده‌اید، می‌توانید به جای سوم‌شخص بازی کردن فقط با فشار دادن یک دکمه همان حالت اول شخص را بازی کنید.

جایی را که فرود می‌آیید با دقت انتخاب کنید: نقشه‌ها بسیار خوب و کاربردی و دارای وسایل نقلیه و سلاح هستند اما اگر وارد محیطی با تعداد زیادی ساختمان شوید، احتمال زیادی وجود دارد که در معرض دید قرار بگیرید. یکی از ترفندهایی برای برنده شدن در کالاف دیوتی موبایل این است که سعی کنید که به جاهای دورتر و خلوت‌تری بروید تا بقای خودتان را راحت‌تر حفظ کنید.

بازی کالاف دیوتی موبایل

با تیم بودن یا نبودن: کار تیمی خیلی خوب است. با تیم‌تان فرود بیایید، با تیم حرکت کنید و همراه با تیم بجنگید تا راحت پیروز شوید. اما اگر اعضای تیم‌تان خیلی زود کشته شوند، ممکن است بخواهید که برای حفظ بقا به تنهایی بازی کنید. بتل رویا به معنی حفظ بقا است. اما اگر می‌خواهید دشمنان را بکشید، حالت چندنفره برای‌تان مناسب‌تر است.

هم‌تیمی‌های‌تان را احیا کنید: فرودهای احیاکننده‌ای وجود دارند که شما را به بازی بازمی‌گردانند اما بهتر است که توسط یک هم‌تیمی احیا شوید. به یاد داشته باشید که اگر یک هم‌تیمی با یک دشمن در تماس باشد تا زمانی که اوضاع نرمال شود، شما را ایگنور می‌کند. پس مستقیماً به سراغ آن‌ها نروید. نزدیک شوید اما آماده باشید که صبر کنید تا اگر می‌توانید احیا شوید. دودی که فرود می‌آید، می‌تواند در حین این‌که کسی را احیا می‌کنید شما را کاور کند.

چشم‌تان به نقشه باشد و به ردپاها نگاه کنید: دانستن این‌که دشمن کجاست درواقع نیمی از جنگ را در بتل رویال می‌سازد. به نقشه نگاه کنید تا اگر scout هستید، ردپاها را پیدا کنید. گوش‌های‌تان را تیز کنید تا بدانید آن‌ها کجا هستند. این‌ها همه روش‌هایی برای پیروزی هستند.

حواستان به وسایل و تجهیزاتتان باشد: تعداد بسیار زیادی از سلاح‌های مختلف وجود دارند. حواستان به تجهیزات خودتان باشد و مطمئن باشید چیزی را برنداشته‌اید که برای‌تان مفید نیست. همچنین همیشه از کارآمدی سلاح دوم‌تان اطمینان داشته باشید.

در این مقاله تلاش کردیم تا به صورت مفصل و با اشاره به جزئیات، به روش‌ها و ترفندهایی برای برنده شدن در کالاف دیوتی موبایل بپردازیم. اما کمتر گیمری ممکن است نداند که یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای موفقیت در بازی کالاف دیوتی موبایل، دسترسی داشتن به CP یا سی پی است که همان پول یا ارز درون برنامه‌ی این بازی است.

درصورتی که شما هم از هواداران کالاف دیوتی موبایل هستید، پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، به وبسایت game30t مراجعه کنید.

نظرات شما عزیزان

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید
خانه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من