فیسبوک پابجی 2022 (انتقال اکانت پابجی از جیمیل به توییتر)

فیسبوک پابجی 2022 (انتقال اکانت پابجی از جیمیل به توییتر)
0 0 رای ها
امتیاز

شاید براتون سوال شده که اتصال پابجی به فیسبوک یا توییتر چه فایده ای دارد؟!

در یک پاسخ کوتاه: اتصال به فیسبوک پابجی و توییتر آن، از این نظر مهم است که هم قادر به خرید یوسی پابجی موبایل باشید و هم نگران از دست رفتن اکانتتان به هر دلیلی نباشید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با اتصال پابجی به فیسبوک و توییتر و اهمیت آن خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در زمینه انتقال اکانت پابجی از جیمیل به توییتر و فیسبوک افزایش دهید.

مزیت اول : نگران از دست رفتن اکانتتون نباشید

یکی از مشکلاتی که گیمرها همیشه نگرانش می باشند این است که اکانتشان از دست برود. پاک شدن بازی با یک اشتباه و یا یک فراموشی کوچک ممکن است رخ بدهد و تمام زحماتی که برای بازی کشیده شده است در یک لحظه از بین برود. برای ذخیره مراحل بازی باید به ذخیره آن در یک سیستم منتخب پرداخت. برای این منظور باید به ذخیره مراحل و اطلاعات بازی در سرویس هایی چون توییتر و فیسبوک بپردازید. با اتصال فیسبوک پابجی به ذخیره داده هایتان در یک بخش امن خواهید پرداخت.اینگونه اگر به هر دلیلی بازی پاک شد با استفاده از این سرویس ها اکانت خود را می توانید بازگردانید و نگران مراحلی که پشت سر گذاشته اید نباشید. اکثر بازیکنانی که به صورت حرفه ای به بازی موبایلی می پردازند از طریق اتصال پابجی به فیسبوک و توییتر دیگر نگرانی از بابت حذف اکانت خود نخواهند داشت چون در صورت حذف با استفاده از این سرویس ها اکانت خود را باز می گردانند.

اتصال پابجی به فیسبوک

مزیت دوم: راحت یوسی بخر و پیشرفت کن !

خب همانطور که میدانید این بازی چند نفره با پرداخت درون برنامه ای قابل پیشرفت خواهد بود و با استفاده از آن به برخی مراحل خاص می‌ توانید بروید. البته شرط خرید یوسی و استفاده از آن در بازی به اتصال به فیسبوک پابجی خواهد بود. در صورت نیاز به راهنمایی با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید.

اتصال پابجی به توئیتر

البته چون شرایط خرید و پرداخت از داخل ایران برای کاربران پابجی موبایل وجود ندارد، شما میتوانید از طریق سایت گیم سیتی راحت به خرید یوسی پابجی موبایل اقدام کنید.

مراحل اتصال به فیسبوک پابجی و تویتر آن

برای انتقال اکانت پابجی از جیمیل به توییتر و فیسبوک باید از طریق شماره موبایل خود حساب کاربری ایجاد کنید. برای ایجاد حساب کاربری وقت زیادی لازم نیست و تنها کمتر از ۲ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. بعد از ایجاد حساب کاربری فیلترشکن را روشن کرده و ‌به تنظیمات بروید. در مرحله بعد در قسمت بالایی و‌ سمت راست بازی علامت + وجود دارد که باید به کلیک کردن روی آن بپردازید. با توجه به اینکه حساب فیسبوک ایجاد کرده اید یا توییتر در این مرحله به انتخاب آنها بپردازید و سپس به صورت صحیح به وارد کردن اطلاعات ورود در آنها بپردازید. ایمیل یا نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. در این مرحله روی گزینه ادامه کلیک کنید و به اتصال بازی خود بپردازید. اگر به فیسبوک متصل شده باشید در تنظیمات بازی تصویر فیسبوک نیز اضافه خواهد شد.

آموزش اتصال پابجی به فیسبوک و توییتر

خرید یوسی با ذخیره اکانت در توییتر و فیسبوک

با اتصال به فیسبوک پابجی قادر به خرید یوسی پابجی خواهید بود. و با خرید یوسی می توانید در مأموریت های این بازی شرکت کنید و با کامل کردن آنها چندین برابر یوسی دریافت کنید. یوسی این امکان را به شما می دهد که قدرت بیشتری در بازی داشته باشید و شانس برنده شدنتان بیشتر شود. با اتصال پابجی به توییتر به هر تعداد که خواستید قادر به خرید یوسی خواهید بود. برای خرید یوسی با قیمت مناسب از طریق سایت می توانید اقدام کنید و از پول ملی ایران در این زمینه استفاده کنید.

آموزش اتصال پابجی به فیسبوک و توییتر

تغییر جیمیل بازی پابجی

بعد از اتصال به فیسبوک پابجی و یا توییتر آن، علامت توییتر را به جای علامت + خواهید داشت. گزینه unlinking accounts نیز در کنار اکانت های گوگل و توییتر اضافه شده است. چون از طریق اکانت جیمیل وارد بازی شده اید در صورت کلیک روی unlinking accounts جداشدن اکانت توییتر را خواهیم داشت. برای جدا کردن اکانت گوگل باید روی گزینه logout کلیک کنید تا از اکانت خارج شوید. در این لحظه پیامی مشاهده می شود که می گوید آیا از دستگاه فعلی خارج و‌ دوباره وارد سیستم می شوید؟ که باید در این مرحله اوکی را بزنید.

در این مرحله از انتقال اکانت پابجی از جیمیل به توییتر، بازگشت به صفحه اصلی رخ می دهد که باید به انتخاب توییتر در این مرحله بپردازید و اگر گزینه توییتر وجود نداشت با کلیک روی گزینه more آن را پیدا کنید. در این مرحله به تنظیمات بروید و به باز کردن صفحه basic بپردازید که با کلیک روی unlink accounts پنجره ای باز می شود که باید به کلیک روی continue اقدام کنید. بعد از تایید کردن فرآیند جداسازی و وارد شدن به بخش تنظیمات 7d را روی اکانت گوگل خواهید دید که معنی آن این است که تا جداسازی ۷ روز زمان باقی مانده است.

آموزش اتصال پابجی به فیسبوک و توییتر

چگونه می توانم حساب فیس بوک خود را در موبایل PUBG تغییر دهم؟

  • به تنظیمات بروید.
  • روی Basic ضربه بزنید.
  • روی خروج، گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید.
  • به عنوان مهمان وارد شوید و شخصیت بسازید.
  • مرحله 1 را تکرار کنید.
  • اکنون وقتی در صفحه ورود هستید، روی نماد فیس بوک کلیک کنید و باید از شما بخواهد که شناسه و رمز عبور خود را بدهید.

انتقال اکانت پابجی از جیمیل به توییتر

در توضیحات فیسبوک پابجی، این پنجره آمده است که اگر بازیکنان به وصل کردن دو اکانت اجتماعی خود به اکانت بازی بپردازند قادر به unlink کردن یکی از آنها خواهند بود. اکانتی قابل جدا شدن می ‌باشد که لاگ این شدن با آن در حال حاضر صورت نگرفته باشد. اگر می خواهید اکانتی که جدا کرده اید را دوباره لینک کنید حداقل بیست و یک روز باید گذشته باشد. بعد از صادر کردن درخواست جداسازی برای انجام تغییرات هفت روز زمان لازم خواهد بود و در این مدت قادر به حذف این عمل خواهید بود. در نهایت با انجام تمام مراحلی که ذکر شد قادر به تغییر جیمیل و جایگزینی توییتر خواهید بود.

خلاصه مطالب

همه بازیکنان PUBG می دانند که دانستن نحوه انتقال حساب فیسبوک پابجی از گوگل پلی بسیار مهم است. بازیکنان PUBG در بازی هزینه زیادی برای خرید یوسی پابجی می کنند. اگر نیاز باشد که حساب PUBG خود را از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر تغییر دهند، ممکن است تمام UC های خود را از دست بدهند. نه تنها این، بلکه آنها باید بازی خود را از صفر شروع کنند.

درد پشت این موضوع را فقط کسی مثل من که مدت هاست در PUBG بازی می کند درک می کند. من شخصاً ناامید خواهم شد اگر مجبور باشم با این موضوع روبرو شوم. با توجه به این موضوع، من در اینجا با یک راه حل بسیار ساده ای برای همه کسانیکه پابجی بازی می کنند، آوردم. امیدوارم که مطالب مفیدی را از این مقاله گیم سیتی در مورد انتقال اکانت پابجی از جیمیل به توییتر، دریافت کرده باشید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها