روش شارژ کردن سی پی کالاف دیوتی

روش شارژ کردن سی پی کالاف دیوتی
0 0 رای ها
امتیاز

این بار در مقاله ی گیم سیتی قصد داریم تا شما را با روش شارژ کردن سی پی کالاف دیوتی موبایل آشنا کنیم. شما می توانید از طریق خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و شارژ اکانت خود، برای خرید اسلحه، پوسته ها، شخصیت ها، پاس های نبرد، ساخت جعبه ها و موارد دیگر اقدام کنید. اما چطور باید اکانت خود را شارژ کنیم؟ آیا در سایت گیم سیتی امکان شارژ کردن حساب سی پی کالاف امکان پذیر است؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در این رابطه کسب کنید.

نحوه شارژ سی پی کالاف دیوتی با اعتبار

نحوه شارژ Call of Duty CP برای خرید Battle Pass، پوسته‌ها، سلاح‌ها و موارد دیگر نیز استفاده می شود، چرا شبیه هم هستند؟ زیرا یک سیستم Battle Pass وجود دارد که می توانیم با 440 سی پی برای Premium Pass و 860 CP برای Premium Pass Plus خرید کنیم.  برای کسانی از شما که به دنبال خرید یا تکمیل CP هستید، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانیم از آنها استفاده کنیم. زیرا پلتفرم‌ها یا وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که در حال حاضر خدمات شارژ بازی موبایلی مانند Codashop، Kiosgamer، Ovo، GoPay، Tokopedia و دیگران را ارائه می‌دهند.

شما برای خرید از این سایت ها برای روش های پرداخت با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد؛ بنابراین می توانید در سایت گیم سیتی جهت شارژ کردن سی پی کالاف دیوتی، اقدام نمایید.

علاوه بر این، ما می توانیم از طریق خود بازی با کارت گوگل پلی یا با اعتبار شارژ کنیم و باید پیچیده باشد. با این حال، اگر مستقیماً آن را از خود فروشگاه کاد بخریم، یک جایزه دریافت می کنیم؛ زیرا Garena یک تخفیف فصل 1 را به عنوان مقدمه بازی می دهد.

روش شارژ کردن سی پی کالاف دیوتی در گیم سیتی

اطلاعات مورد نیاز برای انجام سفارش:

  • در ابتدا برای انجام این کار ورود به سایت گیم سیتی می باشد، توجه داشته باشید که وارد هر سایت دیگری می شوید دارای نماد الکترونیک باشد، سپس یکی از بسته های CP کالاف دیوتی را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعد یک فرمی جهت پر کردن اطلاعات کلی اکانت شما برایتان باز می شود، بر طبق اطلاعات خود فرم مربوطه را پر نمایید.
  • به این طریق که در ابتدا نام و نام خانوادگی و در فیلد بعدی شماره موبایل خود را وارد نمایید.
  • سپس اسم پروفایل خود را بر اساس نام کاربری خود در بازی که ثبت کرده اید بنویسید.
  • و در مرحله بعد بار دیگر تمام اطلاعاتی که وارد کرده اید را بررسی کنید و نکته قابل توجه این است که باید مطمئن شوید عنوان بازی با ایمیل و رمز شما همخوانی داشته باشد.
  • سپس با وارد نمودن یوزر اکانت شما که اجباری می باشد، در اصل منظور از یوزر اکانت همان ایمیلی است که هنگام ثبت نام وارد کرده اید.
  • در این مرحله رمز اکانت متصل به بازی را که همان رمز ایمیلی است که هنگام ساختن اکانت کالاف خود وارد کرده اید، می باشد که باید صحیح و با رعایت حروف بزرگ و کوچک وارد نمایید.
  • بعد از پر نمودن تمامی موارد بالا شما میتوانید مبلغ پرداختی را دوباره چک نمایید سپس گزینه ای ثبت خرید و پرداخت را انتخاب نمایید. شما به درگاه پرداختی هدایت خواهید شد در این مرحله اطلاعات کارت خود را به طور دقیق و صحیح وارد نمایید.

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد روش های بسیار برای شارژ CP CALL OF DUTY وجود دارد که از طریق سایت های خارجی امکان پذیر است. این سایت ها پس از خرید، جوایزی را نیز برای شما در نظر گرفته اند که می توانید از آن ها استفاده کنید. اما خرید کردن از سایت های خارجی کمی مشکل ساز است و هنگام واریز کردن با خطا های زیادی روبرو می شوید.

به همین دلیل شما می توانید بسیار راحت و آسوده با اطمینان خاطر از سایت گیم سیتی برای خرید سی پی کالاف دیوتی اقدام نمایید و از تخفیفات ویژه ای نیز بهره مند شوید. امیدوارم که در این مقاله از سایت گیم سیتی روش شارژ سی پی کالاف دیوتی را به خوبی آموزش دیده باشید. در صورت هر گونه مشکل در این رابطه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
9 ماه قبل

محمدامین هستم