🤩روش جدید خرید از فروشگاه سوپرسل + جوایز بیشتر رو از دست ندید🤩

سه ستاره کردن چالش کلش اف کلنز (چالش هالند )

blank
5 2 رای ها
امتیاز

اگر برای سه ستاره کردن چالش های کلش اف کلنز با مشکل مواجه شدید این مطلب میتواند به شما کمک کند.در این مطلب تمامی چالش های جدید کلش اف کلنز که به بازی برای مدتی اضافه میشود را با ویدئو و توضیحات سه ستاره خواهیم کرد.

چالش کلش اف کلنز چیست؟

چالش کلش یا Clash of Clans challenges در بخش رویدادها ظاهر میشود.معمولاً به مناسبت های خاص نظیر سال نو ، آپدیت جدید و … یک مپ با چیدمان خاص و نیروهای از پیش تعیین شده به صورت عمومی برای همه ی بازیکنان با هر سطحی،نمایش داده میشود.این چالش ها دارای پاداش های اکسیر ، طلا و دارک میباشد ،  همچنین در صورت سه ستاره کردن آن جوایز ارزشمند دیگری هم دریافت خواهید کرد.

آموزش سه ستاره کردن چالش کلش اف کلنز

بهترین راه برای رسیدن به ستاره‌های بیشتر، ترکیبی از استراتژی‌ها، تیم قوی و تجربه بازی است. با خرید جم کلش اف کلنز و استفاده مناسب و استراتژیک از آنها می توانید سریعتر و بهتر در پیشرفت بازی و دریافت ستاره موفق شوید.

اگر بخواهید چالش های جاری را به بهترین نحو سه ستاره کنید روش های مختلفی وجود دارد ، در این مطلب سعی میکنیم در صورت سخت بودن چالش روش های متنوعی را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش سه ستاره کردن چالش های شاه هالند

به مناسبت  فصل فوتبال و می ۲۰۲۴   چالش جدیدی به نام – Haaland Challenges به بازی اضافه شده..با انجام این چالش ها میتوانید ۵۰۰ هزار لوت طلا و اکسیر + سنگ های معدن و مجسمه های ویژه هالند رو دریافت کنید.همچنین این چالش های جدید هر دو روز یکبار در دسترس قرار میگیرن

جوایز : در بازی قابل مشاهده است

چالش هالند کلش اف کلنز

آموزش ویدویی سه ستاره کردن چالش هالند :  شروع مجدد ضربه زن

با استفاده از ویدیو زیر میتونید رویداد Kicker Kick-off کلش اف کلنز  را سه ستاره کنید.البته این ویدیو بیشتر جنبه ی آموزشی دارد چرا که سه ستاره کردن تقریبا راحت است.در این آموزش یاد میگیرید چطور از این نیروی موقت یعنی بربر ضربه زن بهتر استفاده کنید.

 

آموزش ویدویی سه ستاره کردن شاه هالند : زمان بازپرداخت

با استفاده از ویدیو زیر میتونید رویداد  Payback Time کلش اف کلنز را سه ستاره کنید.این اولین چالش هالند میباشد و هرکس که میتوانست در کمترین زمان ممکن آن را سه ستاره کند ۵۰ هزار جم جایزه دریافت میکرد.یکی از بازیکنان در ۳۰ ثانیه این چلنج رو سه استار کرد!

 

آدرس این مطلب را ذخیره داشته باشید ، جدیدترین چالش ها در اینجا به روز خواهد شد.

همچنین میتوانید بلیت طلایی کلش اف کلنز را با سرعت و قیمت مناسب از گیم سیتی تهیه کنید.

5 2 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد
4 ماه قبل
امتیاز :
     

بهتر از این نمیشه

محمدرضا
8 ماه قبل
امتیاز :
     

بی نظیره

🤩روش جدید خرید از فروشگاه سوپرسل + جوایز بیشتر رو از دست ندید🤩

فصل فوتبالی کلش اف کلنز شروع شد!