آشنایی با بازی Fortnite و نکاتی مهم درباره این بازی

فورتنایت بتل رویال بازی
0 0 رای ها
امتیاز

بازی Fortnite یکی از جذاب ترین بازی های دنیا به شمار می آید، ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره بازی فورتنایت صحبت کنیم و اطلاعاتی به شما ارائه دهیم.

بازی فورتنایت یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ هایی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی هستند که علاقه مند به انجام این بازی می باشند. در صورتی که شما هم جز افرادی باشید که علاقه مند به دنیای گیم باشید حتما نام این بازی را شنیده اید و در صورتی که با این بازی آشنایی نداشته باشید احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است که این بازی چه بازی است که تا این حد محبوب می  باشد و در کل دنیا طرفداران خاص خود را دارا است. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره بازی Fortnite صحبت کنیم و اطلاعاتی را در خصوص این بازی در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص این بازی بدست بیاورید.

بازی Fortnite چیست و چگونه این بازی را انجام دهیم؟

در این بازی بازیکنان با یکدیگر بازی می کنند تا در یک محیط آزاد که شخصیت های رقیب آنها توسط خود بازی و یا سایر بازیکنان بازی به صورت آنلاین هدایت می شوند بتوانند زنده بمانند و در نهایت پیروز میدان شوند. خشونت در این بازی نسبتا ملایم است ولی باید دقت داشته باشید که برخی از صحنه ها ممکن است برای افرادی که سن پایینی دارند نامناسب باشد.

این بازی دارای دو حالت تک نفره و گروهی است که در حالت گروهی شما می توانید با دوستان و یا سایر افرادی که در سراسر دنیا تقاضای بازی کردن دارند بازی کنید و در محیطی پر از موجوداتی شبیه به زامبی زنده بمانید. محبوب ترین حالت این بازی پلتفرم چند نفره مستقل آنلاین و رایگان آن است که Fortnite Battle Royale نام دارد و در آن 100 بازیکن وارد بازی می شوند و می توانند به صورت انفرادی و یا جزئی از یک تیم 4 نفره بازی کنند و با سایر بازیکنان رقابت داشته باشند تا زنده بمانند. در این حالت آخرین بازیکنی که زنده بماند برنده میدان نبرد است( در حالتی که عضو یک تیم هستید تیمی که در انتها زنده بماند برنده خواهد بود). برای شروع فورتنایت شما باید یک آدرس ایمیل بسازید و سپس اقدام به ساخت یک حساب کاربری برای خود کنید و ایمیل خود را به آن متصل کنید.

آشنایی با بازی Fortnite

چرا  بازی فورتنایت اینقدر محبوب است؟

–          این بازی کاملا رایگان است و در دستگاه های مختلفی از جمله پلی استیشن، دستگاه هایی که دارای سیستم عامل های اندروید، IOS و مک هستند و همینطور سایر دستگاه ها از جمله ایکس باکس اجرا می شود و شما می توانید اقدام به انجام این بازی کنید.

–          این بازی بسیار ساده اما فراگیر است. بازی های چند نفره معمولا 30 دقیقه به طول می انجامند و بازیکنان می توانند به سرعت وارد یک بازی جدید شوند.

–          این بازی به شکلی بسیار جذاب طراحی شده است و به روز رسانی ها و چالش های هفتگی که دارد روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود.

–          این بازی از نظر فرهنگی نیز برای کودکان تاثیرات خاص خود را دارد. امروزه در بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله یوتیوب و توییتر صحبت از این بازی است.

آشنایی با بازی Fortnite

آیا بازی فورتنایت محدودیت سنی دارد؟

به دلیل صحنه های مکرر خشنی که در این بازی وجود دارد بهتر است که کودکانی که زیر 12 سال سن دارند اقدام به انجام بازی Fortnite نکنند. اگر شما اطلاعات این بازی را نیز در وب سایت تخصصی آن مشاهده کنید می توانید ببینید که بر روی آن نوشته شده است که مناسب افراد بالای 12 سال است و محدودیت سنی بازی Fortnite زیر 12 سال است. بنابراین اگر شما هم جز والدینی هستید که نگرانی هایی در خصوص بازی های کودکان خود دارید به شما توصیه می کنیم حتما از انجام بازی Fortnite توسط کودکان زیر 12 سال خود جلوگیری کنید.

آشنایی با بازی Fortnite

قابلیت بازی کردن با دوستان در فورتنایت

در بخش های قبلی برای شما بیان کردیم که یکی از حالات بازی Fortnite حالت Battle Royale است که شما در این حالت می توانید در یک تیم ها نفره با 100 نفر اقدام به بازی کنید و در نهایت شخص و یا تیمی که زنده بماند به عنوان برنده در بازی اعلام می شود. این حالت بازی Fortnite دارای مشکلاتی است که در این بخش به بررسی این مشکلات می پردازید. این حالت می تواند برای کودکانی که سن مناسبی ندارند بسیار بد باشد چرا که در این حالت کودکان معمولا با افراد دیگری نیز در ارتباط قرار می گیرند و به همین علت اگر افرادی که با آنها هم تیمی و یا رقیب هستند از نظر فرهنگی و شخصیتی با شخصیت کودک شما متفاوت باشند احتمالا مشکلاتی برای کودک شما به وجود می آید. از طرف دیگر در حالت چت این بازی فرزند شما ممکن است با هر کسی که در بازی حضور دارد صحبت کند و این موضوع از نظر اخلاقی می تواند مشکلاتی را برای فرزندان کم سن شما ایجاد کند.

خریدهای درون برنامه ای بازی Fortnite

این بازی یک بازی رایگان است اما در صورتی که قصد داشته باشید به صورت حرفه ای اقدام به بازی کنید و از همان ابتدا در این بازی قدرتمند ظاهر شوید احتمالا مجبور می شوید تا از خریدهای درون برنامه ای این بازی استفاده کنید. در این بازی جوایزی وجود دارند که با گذشت زمان و بردن بازی های مختلف شما می توانید این جوایز و هدیه ها را دریافت کنید ولی اگر قصد داشته باشید که خیلی سریع تر این جایزه را دریافت کنید می توانید اقدام به خرید درون برنامه ای هر یک از این جوایز کنید.واحد پول در بازی فورتنایت V-BUCKS (ویباکس) میباشد. معمولاً در دوره های مختلف و زمان های متفاوت ویباکس ها دارای قیمت های متغیر میباشند.

خرید ویباکس فورتنایت در ایران ممکن است با چالش هایی از نظر قیمت بالا و .. مواجه شود ، اما برخی از مجموعه ها نظیر گیم سیتی با فراهم آوردن بستری میتوانند با قیمتی باورنکردنی آیتم های مورد نظر شما را گیفت کنند و به اکانت شما در بازی فورتنایت ارسال نمایند.برخی مواقع میتوانید با قیمت یک سوم این آیتم ها را دریافت و بدون هیچگونه مشکلی از آن استفاده نمایید.

آشنایی با بازی Fortnite

بتل پس های فورتنایت

اما قسمت دیگری نیز در بازی فورتنایت به صورت پولی ارائه میشود.بخش با نام بتل پس فورتنایت که یک بخش مجزا از بازی بوده و کسانی که خرید BattlePass Fortnite را انجام دهند میتوانند با بازی در آن افزایش LEVEL سریعتری داشته باشند و آیتم های به مراتب ارزشمندتری به عنوان جایزه دریافت کنند.

آیا این بازی یک بازی اعتیاد آور است؟

درباره محبوبیت Fortnite باید بدانید که امروزه بیش از 45 میلیون نفر در سراسر دنیا اقدام به انجام این بازی می کنند و همین موضوع می تواند میزان هیجان آن را به شما نشان دهد. گزارشات مختلفی امروزه به دست رسیده است که نشان می دهد بازی Fortnite می تواند تبدیل به یک بازی اعتیاد آور برای کودکان شود که بدون شک جذابیت و هیجان بسیار زیاد این بازی در این موضوع بی تاثیر نیست. این بازی خشمی ناگهانی را در کودکان ایجاد می کند که می تواند برای آنها بسیار لذت بخش باشد و باعث شود که آنها علاقه مند به انجام بیشتر این بازی شوند. بنابراین زمانی که کودکان در حال انجام بازی Fortnite هستند باید حتما توجه ویژه ای به آنها داشته باشید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها