رازهای سطح گرند مستر بازی فری فایر

ترفندهایی برای رسیدن به سطح گرندمستر در بازی فری فایر
0 0 رای ها
امتیاز

ترفندها و رازهای سطح گرند مستر بازی فری فایر

فری فایر Garena Free Fire دارای یک سیستم  ردیف جوایز (tier system) است که مشخص می‌کند کدام بازیکن داری سطحی خوب از گیم‌پلی است و بالاترین رنکی هم که کسی می‌تواند در فری فایر داشته باشد گرند مستر Grandmaster‌ است. به همین دلیل خوب است که در مورد رازهای سطح گرند مستر بازی فری فایر بدانیم. رنک گرند مستر شامل هزارتا از بهترین بازیکنان در بازی است. از آنجایی که هر کسی می‌خواهد اسمش را در این موقعیت قرار دهد، در این مقاله از وبسایت گیم‌سیتی به بهترین رازها و ترفندها برای دسترسی پیدا کردن به تایر گرند مستر در فری فایر می‌پردازیم.

انتخاب مناسب‌ترین کاراکتر

همه‌ی ما می‌دانیم که هر کاراکتر فری فایر استعدادهای خاص خودش را دارد و این استعدادها ارزش تصاحب کردن آن کاراکتر را دارند. با این حال وقتی بحث تلاش کردن برای رنک به میان می‌آید، هر کاراکتری بهترین انتخاب نیست.

به همین دلیل شما باید به جای در نظر گرفتن کاراکترها بر اساس قدرت‌های‌شان، بر اساس گیم‌پلی‌ آن‌ها را در نظر داشته باشید.

یک کاراکتر مناسب نقش مهمی در رسیدن  یا نرسیدن به بالاترین رنک ایفا می‌کند و از رازهای سطح گرند مستر بازی فری فایر است.

سطح گرند مستر بازی فری فایر

تمرکز کردن روی استراتژی

فری فایر یک بازی بر مبنای بقا است. درنتیجه شما باید برای دسترسی پیدا کردن به تایر گرند مستر بیشتر روی استراتژی‌ها و نقشه‌ها تمرکز کنید نه این‌که فقط به دنبال کشتن دشمنان باشید.

ممکن است حوصله‌ی بعضی‌ها از بازی کردن به شیوه‌ی استراتژیک سر برود، اما این کار باعث می‌شود که احتمال کشته شدن‌تان کاهش پیدا کند. ترفندهایی برای جلوگیری از کشته شدن زودهنگام، از آن حرکات ماهرانه‌ای است که نباید از آن غفلت کنید.

انتخاب بهترین نقطه برای فرود

یکی از مهم‌ترین ترفندها برای رسیدن به تایر Grandmaster در بازی فری فایر، پیدا کردن جایی برای فرود است. منطقه‌ای که فرود می‌آیید باید بر اساس این واقعیت باشد که می‌خواهید پرخاشگرانه بازی کنید یا اول فرود بیایید و بعداً ضربه‌ی موردنظر را بزنید.

سطح گرند مستر در بازی فری فایر Free Fire

استفاده از آیتم‌ها و قدرت‌های مناسب

بازی به بازیکنان آیتم‌هایی متنوع می‌دهد که می‌توانند برای لحظات خاصی مورداستفاده قرار بگیرند. باید زمان مناسب را برای اکتیو کردن یک مهارت به منظور بهترین استفاده از کاراکتر وتوانمندی‌های بالقوه‌اش بدانید.

نگه داشتن هم‌تیمی‌های قدیمی

دوباره و دوباره بازی کردن با همان اعضا به‌عنوان یکی از ترفندهای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر، ارتباط و اعتماد بهتری را تضمین می‌کند. علاوه‌براین داشتن یک تیم خوب با مجموعه‌ای از کاراکترهای شایسته موجب بردهای بیشتر می‌شود.

ترفندهای رسیدن به سطح گرند مستر فری فایر

پیوستن به حیوانات خانگی

این نکته هم خیلی برای دسترسی پیدا کردن به تایر Grandmaster در فری فایر الزامی است. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی‌ای وجود دارند که می‌توانید از مزیت‌های آن‌ها استفاده کنید و یکی از بهترین‌ها را برای همراهی با خودتان انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود که پیشرفت گیم‌پلی را حسابی تقویت کنید.

تلاش برای رنک در مراحل ابتدایی

به بازیکنان فری فایر پیشنهاد می‌شود که در مراحل ابتدایی برای رنک تلاش کنند چون مشخصاً رقابت در این مرحله کم است. در واقع وقتی نقطه‌ی شروع زودهنگامی داشته باشید، احتمال موفقیت‌تان در زمینه‌ی تایرها بیشتر می‌شود.

در این مقاله به ۷ راهی که می‌توان به سطح گرند مستر در بازی فری‌فایر رسید پرداختیم. در ادامه مطالعه‌ی مقاله‌ی «7 تا از بهترین سلاح های فری فایر برای تازه‌واردها» را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید جم فری فایر از وبسایت گیم‌سیتی

هر گیمری می‌داند که یکی از کاربردی‌ترین روش‌های دسترسی به سلاح‌ها، تجهیزات و بهترین امکانات و جوایز در بازی‌های موبایلی‌ داشتن جم یا واحد پول درون برنامه است. اما چطور می‌توان به جم فری فایر دسترسی پیدا کرد؟

شما می‌توانید خرید الماس فری فایر را با بهترین قیمت و سریع‌ترین زمان در گیم سیتی انجام دهید. شارژ جم فری فایر در گیم سیتی به هیچ عنوان نیاز به ورود به اکانت شما ندارد و تنها با آیدی اکانت قابل انجام است و کافی است که آیدی‌تان را برای ما ثبت کنید. همچنین اگر دوست دارید به‌صورت هفتگی یا ماهانه جم دریافت کنید، می‌توانید از گیم‌ سیتی کمک بگیرید.

ما در مجموعه‌ی game30t شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب خرید جم فری فایر را انجام دهید. امیدوارم که در این مقاله توانسته باشیم به خوبی رازهای سطح گرند مستر بازی فری فایر را برای شما شرح دهیم. در صورت رضایت از ما نظرات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gurugamer.com

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها